امروزه دیگر داشتن یک وبسایت یا اپلیکیشن زیبا و کاربرپسند برای جذب مشتری کافی نیست. بلکه لازم است بتوانید مشتری خود را به خرید مجاب کنید. میبایست به صورت نامحسوس کاری کنید که باعث شود کاربران مسیر مورد نظر شما را پیش بگیرند بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشوند. تکنیکهای بسیاری هم برای این منظور به وجود آمده است. برای مثال یکی از این تکنیکها کمیابی است (یعنی به مخاطب این حس را بدهید که باید قبل از اینکه فرصت از دست برود کاری بکند). یک تکنیک دیگر انحصار است (متاسفم، فقط اعضای وبسایت میتوانند این تکنیک را فرا بگیرند). سومین تکنیک هم استفاده از سند اجتماعی است (یعنی بکارگیری ذهنیّت قبیلهای ما انسانها). اما تکنیکهای متقاعد کردن مشتری به همین 3 مورد ختم نمیشود. روشهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند، که البته به اندازه موارد ذکر شده مطرح نیستند و با اینحال میتوانند بسیار موثر واقع شوند.
تعداد مشاهده: 1435 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل:44 کیلوبایت