پاورپوینت درمورد سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

دسته بندي : کتاب » کسب و کار و پول
مقدمه :
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد .


فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف تبلیغات
اهداف تبلیغات
سیاست گذاری های آگهی های  تبلیغاتی در ایران
شاخص‌هاي موفقيت صنايع غذايي در بازاريابي
رقبا چه مي‌کنند؟
ديپلماسي و فرهنگ
استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی
سياست‌هاي جديد تبليغات مواد غذايي در صدا و سيما
بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است
تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد
نتیجه گیری
فهرست منابع :
دسته بندی: کتاب » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 1848 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:434 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش